петак, 01. септембар 2017.

АSMR: ТЕХНИКЕ ОПУШТАЊА



У кораку са брзим животом и захтевима окружења, стресом и дневним обавезама, често смо принуђени да пронађемо свој начин да се одморимо или заспимо што брже. Некоме помаже јога, медитација, лагани џогинг или пак слушање звукова из природе. Интернет заједница је оквирно у последњих пет година, понудила нову методу опуштања звуком и лаганим покретима руку.



"ASMR" или "Autonomous Sensory Meridian response" радни је назив за тип снимака са фокусом на бинауралном ефекту (3Д ефекту звука који укључује слушање са оба уха) који се постиже квалитетним уређајима за снимање звука ASMRtist-a, односно слушањем на телефону или компјутеру кроз слушалице и који је намењен да изазове одговор кранијалних нерава, односно нерава који излазе  кроз лобањске отворе и повезани су са остатком тела.

Ми то осетимо у виду жмараца (tingle), а идеја је што више жмараца - то је веће опуштање.


Најчешће их осетимо у потиљачном делу главе, али они могу допирати и даље. Сматра се да је мали проценат људи који не могу да осете жмарце, али повратни одговор и од њих јесте да их АСМР ипак на неки начин опушта. Са друге стране, мушки део популације може мало другачије да доживи иницијално АСМР снимак уколико је привлачна девојка на снимку, али је генерално циљ АСМР-а опуштање ради успављивања.

Стимулуси могу бити звуци тапкања прстима или ноктима у предмете, пролажење дланом преко тканине или неке друге површине, звуци масаже или сипања воде, нежни гласови , умирујући покрети рукама и други.

АСМР заједница је велика, свако може претраживати и пронаћи нешто за себе.

Упутство : удобно се сместите (најбоље у неки лежећи положај), препорука је пред спавање, ставите слушалице, и уживајте у звуцима и ефектима које они имају.

Ми предлажемо да погледате, односно послушате неке од следећих снимака, а ви нам јавите како вам се чини или ако нађете нешто што вам се свиди, поделите са нама :)

снимак 1
снимак 2
снимак 3
снимак 4
снимак 5
снимак 6


ВОЛЕ ВАС ВАШЕ,

Милица и АНС




6 коментара: