18. 11. 2016.

Sojino mleko

Zdravlje - SOJINO MLEKO

Упознајем вас са прахом за припрему сојиног млека.
Одлучила сам се за овај, Чешког произвођача ZAJIC.
Можете га наћи у свим продавницама здраве хране.
Цена је од 350 до 400 динара.



Обзиром да ми некад не прија млеко, одлучила сам се да пробам овај производ за који сам чула да је скоро идеална замена. Богат калцијумом, без глутена и лактозе, чинио ми се као савршен избор.
Припрема се лако. Неколико кафених кашичица (према рецепту са паковања, потребно је шест), просто размутите у чаши воде. По мени је најбоље у млакој води, много је бољи укус.




Исти произвођач има још неколико различитих производа. Ту су прах за припрему напитка од хељде, као и од соје али без додатка калцијума.
Можете додати и неку кашичицу какаа када вам досади овај стандардан укус.

Јесте ли пробале овај напитак, како вам се чини?

Искрено ваша,

Милица

Nema komentara:

Objavi komentar