09. 09. 2016.

Still POPART sampon

Lepota


Popart Color Shampoo postaje Popart Herbal Color Shampoo




За бојење косе користим Still - ов Popart Color Shampoo, благ биљни колор шампон. Требала ми је боја за косу која не исушује и не оштећује. 


Одлучила сам се за нијансу карамел 723. Ради се о светлој нијанси плаве са интезивним златно-бакарним одсјајем.


Одлучила сам се за ову фарбу јер се ради о производу домаћег већ познатог произвођача али и због присуства уља камилице и рицинуса. Камилицино уље се користи за сјај и против иритација, док је уље рицинуса препоручљиво за регенерацију и јачање косе.


Паковање садржи:
1.      Тубу креме за бојење 60 мл
2.      Бочицу развијача боје са рицинусовим уљем 60 мл
3.      Пипак за наношење боје
4.      Заштитне рукавице

У унутрашњости кутије, на самим зидовима, можете прочитати мере опреза. Врло неприкладно решење.  Док не поцепате кутију, ништа не можете прочитати, а мере опреза су јако битне, посебно за неког ко први пут боји косу (мада бих тако нешто пре препустила фризерима). 



Са задње стране кутије, можете прочитати нешто о самом колор шампону, зашто би требало да се одлучите за њега и шта га разликује од осталих боја за косу.
Оно што је посебно интересантно је да се ради о боји која је потпуно прилагођена нашем типу косе, људима са овог поднебља.

            На моје велико изненађење, приликом редовне куповине овог производа, видела сам да је паковање у потпуности промењено, али и сам састав фарбе.


Гесло овог новог старог производа је : Више биљака, мање хемије, да ваша коса остане здрава. Из истог можете закључити шта је главна промена. Поред рицинусовог и камилициног уља које је садржала и стара фарба, сада су додата још нека.



 То су:
1. Екстракт коприве који јача корен и делује против опадања
2. Уље невена које се користи против дехидратације, пуцања и кидања косе
3. Алое вера која делује умирујуће на кожу главе и јача косу јер садржи амино киселине идентичне онима у фоликулу длаке
4. Чичково уље које храни корен и опоравља оштећену косу
5. Уље кантариона које постиче раст косе, делује као антисептик и против перути.



Боја је без парабена, са малим процентом амонијака.
Паковање је исте садржине, а на задњем делу паковања "паметним" телефоном можете очитати код који ће вам открити тајну биљака које благотворно делују на косу и умирују кожу главе. Новина је и то што се текст о мерама опреза налази на засебном папиру, не као до сада, као и обележје нијансе фарбе (на језичку за затварање) које ће вам помоћи у наредној куповини исте нијансе.




















Како вам се чини? Да ли вам се допада ново паковање Still - овог Popart шампона?



Искрено ваша,
Милица




Broj komentara: 14:

  1. Veoma zanimljiva recenzija!Nisam ranije cula za ovaj proizvod ali deluje zanimljivo!:)♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs <-novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Dugo vec razmisljam o ovom samponu, jer sam u pocetku mislila da je zaista kolor sampon a ne farba, i onda sam malo citala recenzije po blogovima i shvatila da je zapravo farba, a kao neko ko zeli prvi put da se ofarba, ne bih zelela mnogo da ritikujem, pa da mi se ne svidi kako mi stoji, pa me zanima da li se boja ispira i nakon koliko vremena? Odlican post. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru :)
      Boja se srednje ispira, mada to zavisi od nijanse za koju se odlucis. Moja je neka crvenkasta, kao sto se i iz prilozenog vidi, a te nijanse su generalno poznate po jakom ispiranju boje. Uglavnom, meni uopste nije ostetio kosu. Mislim da mi je cak i sjajnija postala.

      Izbriši
  3. Pre svega moram reći da sam prvi put na tvom blogu, ali da sam se zaista odusevila samim dizajnom i uredjenjem istog. Zaista pleni odredjenom lepotom, tako da sam definitivno morala da te zapratim. Inače, jako dobro si nam predstavila ovaj proizvod, slike su vrlo originalne, imas lep stil pisanja i izrazavanja sto je vrlo vazno.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na komplimentima :) Pogledacu tvoj blog :)

      Izbriši
  4. Odličan post, izgled bloga je odličan a stil pisanja je perfektan. Blog bi bio bolji kad bi ubacila i neke lifestyle postove. Naravno ako želiš.

    Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je lifestyle postova ranije, sto se vidi po ponudjenim stranicama (bar ih ja pod tu pricu podvodim). Bice tako nesto uskoro :) Hvala na poseti ;)

      Izbriši
  5. Već mesecima pokušavam sebe da nateram da odem po farbu i da se ofarbam. Nisam videla ove farbe po parfimerijama, šteta... Svidja mi se izgled bloga kao i tvoj način pisanja :)
    Ukoliko želiš, pogledaj moj blog i uzvrati praćenje ukoliko ti se dopadne :)

    mirjanasite.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na poseti :) Pratim te vec neko vreme :)

      Izbriši
  6. Super post iako nisam nikad imala prilike isprobati ovaj brand! Izabrala si lijepu boju! Svidja mi se tvoj blog! Ukoliko zelis, svrati do mog bloga, ako si zainteresirana mozemo se pratiti na GFC-u i dati si medjusobnu podrsku! Pozdrav iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na poseti i divnom komentaru :) Imas moju podrsku, naravno :)

      Izbriši
  7. Divan post!
    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši