15. 07. 2016.

Novost u fotografiji

Novost u fotografiji - Mirisljavci za tuširanje



Како је лето, ја сам полудела, више него иначе за "миришљавцима за туширање" :)
Самим тим данас вам у овој, још увек новој рубрици представљам два, мени врло интересантна, мирисом а и ценом.
1. Balea кремасти гел за туширање, хибискус и нектарина, 300 мл
    На етикети пише да садржи драгоцено млеко које негује кожу чува влажност коже. То баш и нисам приметила. Мени је исти као и други. Али зато сам у мирис заљубњена, посебно зато сто волим цитрусне мирисе. Диван је, онако слаткасто киселкаст.
2. Balea гел за туширање, cool blossom, 300 мл, ограничене количине
    Мирис наранџе је тако освежавајући, као да хлади. Одличан за ове вреле дане. На паковању пише као и на претходном да штити од исушивања коже. У том смислу као што и горе рекох не примећујем ништа посебно. Мени је све то исто. Пре свега ми је битан мирис.

Оба су дерматолошки испитани, пх неутрални и произведени у Немачкој. Цена им је смешна, око 150 динара у ДМ продајним објектима.


Искрено ваша,
Милица




4 komentara:

  1. Balea ima predivne zezaice za tusiranje,ni jedan od ova dva mirisa nisam probala,ali deluju mi baš letnje i osvežavajuće,tako da su sledeći na redu!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, vec sam se nameracila na neke nove :) Bas osvezavaju :)

      Izbriši
  2. Ovaj prvi sam vec isprobala i savrseno mirise !!

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši