21. 04. 2016.

Lepota

Mades cosmetics - BODY RESORT

MADES козметика, холандског порекла представља једну од познатих европских фирми које се баве производњом производа за негу коже и косе. Са више од десет линија производа, свих веома занимљиве и препознатљиве амбалаже и преко двадесет година искуства у прављењу козметике MADES свакако представља фабричку марку вредну наше пажње.

О MADES козметици више можете прочитати овде.

У рутинском прегледу продавница :) наишла сам на бочице занимљивих боја. Прочитала сам декларацију и из неког разлога посебно ме је привукла информација да се ради о производима из Холандије.
Ради се о линији  BODY RESORT, MADES козметике, коју можете наћи у Lilly продајним објектима.


Сходно могућностима, одлучила сам се за ова паковања, не би ли вам указала на различитост боја амбалажа и мириса.

1. Пилинг за тело, 250 мл, са гуава естрактом



Иако на самом паковању пише да је гуава екстракт помаже побољшању изгледа и текстуре коже, неко видно побољшање не приметих, мада не могу да кажем ни да сам имала неких већих проблема. Производ је занимљивог мириса. Нисам баш одушевљена ни самим пилингом као таквим јер су бобице које чине пилинг пилингом, превише ситне. Скоро па као гел за туширање.
Користим га само за лице, јер немам проблема са кожом, а неки други пилинзи ми јако исуше кожу. Ето добре стране овог стварчице.

2. Балзам за усне, 15 мл, са укусом манга

Паковање које осваја :)
Поприлично масне текстуре, добро освежава кожу усана. Једина замерка је што после коришћења одређеног броја пута не постоји механизам наношења на усне, што је поприлично непрактично.

3. Спреј за тело, 50 мл, мирис кокоса


Мирисом сам одушевљена. Прави летњи. Постојаност је средња. Класнична је пумпица, тако да је довољно да пар пута прснете. Уз то екстракт кокоса даје кожи сјај тако да ће вам кожа прелепо изгледати на пролећном сунцу.  Амбалажа је врло практична, може се носити чак и у малој торбици. 

4. Лосион за тело, 250 мл, мирис смокве


Практично паковање омогућава лакше коришћење. Лагане је текстуре, не превише масне, тако да се лако и брзо упија. Нисам баш одушевљена мирисом, некако ми уопште не подсећа на смокве. То је можда и једина замерка.


Како вам се допадају ови производи?
О чему следећем да вам пишем? :)

     

       Искрено ваша,
  Милица




3 komentara:

  1. Ovaj losion imam odavno i nikako da ga potrosim, nekako mi se bas i nije dopao.Slazem se, miris ni ne podseca na smokvu :-) poseti moj blog, zapratila sam te :-) jeleninkutak24.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja, bas mi se dugo vuce po kuci. Ima jos mirisa, ali ih u Lilliju nije bilo :( Hocu,hocu, mada msm da vec mogu da se upisem u redovne posetioce :)

      Izbriši