06. 01. 2016.

Upoznajte domace

Fina kafa


Током уобичајене шетње градом, пронашла сам нешто врло занимљиво. Привукао ме је изглед излога а затим и сам ентеријер. Прошуњала сам мало по радњи. У току разгледања уобичајених намирница пажњу ми је привукао мој омиљени мирис свеже кафе.



Представљам вам "Фину кафу".


Производ који на нашем тржишту постоји још од 1990. године. Раније позната као "Дућан кафа", после процеса сазнавања нових начина пржења кафе, да би се прилагодила укусима нашег становништва, прераста у "Фину кафу", нови бренд у новом паковању, које је ту и данас.




Назив је добила због начина обраде као и посебних техника пржења које јој дају интезиван и увек свеж мирис и укус.

Посебно занимљиво ми је било паковање. Подсећа на нека старија времена. Уз то, изгледа као да је свако паковање кафе направљено баш за вас.


Фину кафу можете пронаћи у продавницама "Дућан мој" којих има велики број у Београду. Списак објеката можете погледати овде.
Уколико сте заинтересовани да сазнате нешто више о овом производу и да стално будете у току, то можете учинити овде.




Јесте ли за јутарњу шољу кафе? :)



       Искрено ваша,

  Милица 

Nema komentara:

Objavi komentar